მოსწავლის პრეზენტაცია ნებისმიერი აქტივობა თუ სწავლების სტრატეგია შეიძლება იქცეს განმავითარებელი შეფასების ინსტრუმენტად, თუკი იგი ეხმარება მოსწავლეებს, გაიაზრონ, რისი გაგება უჭირთ და რატომ, გააცნობიერონ საკუთარი სუსტი და ძლიერი მხარეები, ნათელი წარმოდგენა შეიქმნან, თუ რა გზით უნდა წავიდნენ სასურველი შედეგის მისაღწევად. მეორე მხრივ, ერთი და იგივე აქტივობა ან სტრატეგია ზოგჯერ შეიძლება ემსახურებოდეს განმავითარებელი შეფასების პროცესს და ზოგჯერ – არა. მაგალითად, კითხვების დასმა ცნობილია, როგორც განმავითარებელი შეფასების მძლავრი ინსტრუმენტი. თუმცა ზოგ შემთხვევაში კითხვების დასმა ქმნის განმავითარებელი შეფასების საფუძველს, ზოგ შემთხვევაში კი – არა. ეს იმაზეა დამოკიდებული, რამდენად გვაძლევს საშუალებას კითხვები, გავიგოთ მოსწავლეთა გაგების/გააზრების დონე (იხ. მაგალითი განმავითარებელი შეფასების ინსტრუმენტების ქვეთავში).
მოგესალმებით ბატონო ელგუჯა. დავათვალიერე თქვენი პრეზენტაცია. შემექმნა შთაბეჭდილება, რომ პრეზენტაცია დასამტავრებელი და დასახვევია. სასურველია გაახალისოთ დიზაინით და დაუდოთ შესაბამისი მუსიკა ან ვიდეო.იმედია ჩემს რჩევას საწყენად არ მიირებთ.
მოგესალმებით! მიუხედავად იმისა,რომ პრეზენტაცია დასასრულებელია, მიზანი მაინც ნათლად ჩანს...თქვენ მიერ არჩეულმა თემამ მწარე ფიქრები ამიშალა,გამახსენა თინათინ მღვდლიაშვილის ერთი ლექსი, ერეკლესადმი მიძღვნილი. ,,სიმართლე გითხრა,მებრალები, მეფევ ბატონო, იმ ტვირთისათვის, ბედისწერამ რომ აგკიდა ფართო ბეჭებზე..."
მოსწავლის პრეზენტაცია ნებისმიერი აქტივობა თუ სწავლების სტრატეგია შეიძლება იქცეს განმავითარებელი შეფასების ინსტრუმენტად, თუკი იგი ეხმარება მოსწავლეებს, გაიაზრონ, რისი გაგება უჭირთ და რატომ, გააცნობიერონ საკუთარი სუსტი და ძლიერი მხარეები, ნათელი წარმოდგენა შეიქმნან, თუ რა გზით უნდა წავიდნენ სასურველი შედეგის მისაღწევად. მეორე მხრივ, ერთი და იგივე აქტივობა ან სტრატეგია ზოგჯერ შეიძლება ემსახურებოდეს განმავითარებელი შეფასების პროცესს და ზოგჯერ – არა. მაგალითად, კითხვების დასმა ცნობილია, როგორც განმავითარებელი შეფასების მძლავრი ინსტრუმენტი. თუმცა ზოგ შემთხვევაში კითხვების დასმა ქმნის განმავითარებელი შეფასების საფუძველს, ზოგ შემთხვევაში კი – არა. ეს იმაზეა დამოკიდებული, რამდენად გვაძლევს საშუალებას კითხვები, გავიგოთ მოსწავლეთა გაგების/გააზრების დონე (იხ. მაგალითი განმავითარებელი შეფასების ინსტრუმენტების ქვეთავში).
ReplyDeleteმოგესალმებით ბატონო ელგუჯა. დავათვალიერე თქვენი პრეზენტაცია. შემექმნა შთაბეჭდილება, რომ პრეზენტაცია დასამტავრებელი და დასახვევია.
ReplyDeleteსასურველია გაახალისოთ დიზაინით და დაუდოთ შესაბამისი მუსიკა ან ვიდეო.იმედია ჩემს რჩევას საწყენად არ მიირებთ.
მოგესალმებით! მიუხედავად იმისა,რომ პრეზენტაცია დასასრულებელია, მიზანი მაინც ნათლად ჩანს...თქვენ მიერ არჩეულმა თემამ მწარე ფიქრები ამიშალა,გამახსენა თინათინ მღვდლიაშვილის ერთი ლექსი, ერეკლესადმი მიძღვნილი.
ReplyDelete,,სიმართლე გითხრა,მებრალები, მეფევ ბატონო,
იმ ტვირთისათვის, ბედისწერამ რომ აგკიდა ფართო ბეჭებზე..."